Slutet gott, allting gott

Dagen började med en rätt så tråkig träning. Duschade i allians och tog bussen vidare till stan för en luch på panini med Maddi. Fanny och Alexander kom över en liten stund. När vi hade ätit klart tog vi våra supeeeer tunga väskor och gick och kikade i affärer. Det blev två ringar för mig och noll för M. Kom hem en mini stund och sedan far vi väg till svartbäcken för lasergame. Aaasa kul men sjukt läskigt. Gick till byggnaden bredvid och åt tacos och snackade en massa. När det var bara några tjejor kvar bestämade vi oss för att också åka. Vi tog buss nummer 13 och hängde på stan en stund. Träffade några söta grabbar som gjorde Matilda och mig ännu gladare än var vi redan var, kaaattcching! Kom hem för en liten stund sedan och har redan hunnit äta upp min b&j som världens bästa bror köpte till mig.
Ska nog strax sova, för ögonen svider mer än någonsin just nu!

Nej tjejer förlåt för bilden, hoppas den duger.. Ni äger :D<33333

Puss på er

You make my day!

Underbar skapelse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0