To Poopie From Poopie

Kom nyss hem efter annu en dag av massor shopping! Blev lite Victoria's secret sen att ga i gamla stan. LOVE IT LOVE IT LOVE IT! Lunch pa stan som va yummie yummie! Sedan kopte jag tre ringar som sved i planboken. Sjukt vart daremot! Sen lite annat som ni fortfarande inte far veta vad det ar!
Vill bara saga att jag inte har kopt en enda sak till mig sjalv idag, bara till mina nara och kara som jag saknar jatte mycket! Ganska stolt faktiskt :)
Nu ska jag ata mina yummie yummie Skittles, mina Animal crackers sen kolla pa en chick flick och en skrackfilm!

Kommentarer
Postat av: poopiee

saker till mig elr hhehe men jessica i want låga korta convers vita tack pooppiieee loovveee youuu

2010-10-06 @ 20:59:10
Postat av: jess poopie

Oooooch det sager du nu liksom.......... ska gora mitt basta....

2010-10-06 @ 22:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0