That's the way (skinkost)

Nu har mina flickor lämnat mig för denna gång. Igår så va det värsta mys med massa gott och skräckfilm. The Eye, jag har redan sett den men det gjorde inget. Att försöka göra allt komiskt när det är som läskigast är fan riktigt roligt. Runt 1 - 2 så var det läggdags för oss men så blev det inte för mig och Denise. En stund senare kunde vi somna. Nu på morgonen såsatt frukosten perfekt med grilled cheese sandwiches, och that's the way mackor (hehe) och juice. Äggröra à la Jessica & Denise gick åt helvete då pappa fick komma in och hjälpa oss till slut. Men gott blev det iaf! Who knew ?
Nu ska jag lägga mig i soffan igen med Emmsan och kolla på disney channel!

FINT BA!

Kommentarer
Postat av: Julia

Söt

2010-10-23 @ 12:33:28
Postat av: Jessica

sjukt

2010-10-23 @ 13:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0