Sunside

Kvällen hos Erikssons slutade med nio avsnitt Solsidan. En natt i en soffa bredvid en annan soffa med en annan varelse i, bäst. Vaknade och åt frukost och kollade vidare på tre avsnitt till, en hel samling alltså, oslagbara är dom! Cyklade hem och ja hade min lilla tid där. När jag insåg att jag skulle begå ett stort jävla misstag så tog jag tag i mitt liv och cyklade hem till Rasmus. Vi tog en promenad där från till gränby centrum. Snackade rakt igenom den vägen. När vi kom fram så kollade vi i affärerna där uppe. Köpte först en skinnjacka. Gick runt mer då jag bestämde mig för att lämna tillbaka den. Vore det inte för den grabben skulle jag inte kommit hem med en skjorta och varit skitnöjd just nu heller. Köpte massa godis gjorde han med. Promenerade tillbaka och satte oss och snackade. Shatil kom :D Fick mig några härliga skratt som jag behövde. Tänk att från 0 till 100 bara på så kort tid. Det tackar jag verkligen er för.

Kärleken är så enorm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0