Somewhere in Sunnersta

Började med att jag skrev till Jessica att jag var hemma istället för att vara på fotbollslägret. Som ni kanske sett kommenterade hon och frågade om jag skulle komma. Och då började allt. Jag med nästan feber och kroppen trött som aldrig förr pallrade jag mig upp ur min säng och började fixa mig, äta, sminka osv. En stund senare befann jag mig på buss nummer två och sen buss nummer elva. När jag kom fram så tog vi en omväg efter en snygg kille som försvann.. Vi gick tillbaka hem till Jess och gjorde inte mycket innan vi bestämde oss för att gå ut till vattnet för att fota. När vi varit ute i mer än en timme så gick vi tillbaka och kollade på film, game plan. En jättemysig film tycker jaaag! Pimpade glass och bara hade skoj. Vi fick även samtal från dolt som kunde sjukt mycket om oss utan att veta vilka dom var, inte kul... Konstigt men sant så somnade vi vid halv fem haha.
Nu har vi vaknat och ätit frukost, snart kommer nog far min och hämtar mig. Tack för en gal1 bra kväll J.

Vårat land, där vi har våra rötter. Awsome dude.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0