Nothing can break me down

Igår: Åkte buss från Jessica och timade den från stan helt prima. Kom hem en stund och sen direkt till farmor och farfar med familjen, mormor och susanna. Där åt vi as gott. Mycket skratt som det brukar vara när man umgås med familjen Frank/Eriksson. Åkte hem med Sus och mormor och stannade på gränbycentrum för att köpa en ring till mig. Så glad över den! Sen till Susannas lägenhet i stan. Vi gick till hemköp och handlade lite gotti gott gott och kollade på Just my luck på tv. För att pigga upp mig lite blev det en spontan bio. Vi gick till filmstaden och fick dom två sista platserna till I rymden finns inga känslor. Den har ju jag sett. Men det gjorde ju direkt ingenting för det är en underbar film! Vi gick hem efter det och kollade på Juno som gick på tven. Somnade hur skönt som helst till PH. Idag: Vaknade med frukost fram dukat på bordet. Blev bara mys söndag med regnet utanför och täcke och kudde inne i soffan framför massa program. Kom hem runt två tre och har inte gjort något. Eller jag har hjälpt mamma och gjort pizza. Försökt att plugga med lite mini. Och packat. Nu ska jag plugga vidare och sen äta massa godis. Och glass! Åå kommer snart rulla fram när jag inte tränar och bara äter!



I rymden finns inga känslor ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0