Min tankekraft

Tog cykeln igår till min vän Julia. Coola som vi var tog vi kepsarna och cyklade vidare till Rasmus. Lite snack ute men sen blev det film, chips och cola. Mysigt värre med dom där kottarna. Mot kvällen kom Julias nya homies Oscar, Hampus, Wille och vidare. Trevliga killar det där och mycket skratt! Klockan blev mycket och jag och Julia tog cyklarna förbi stan och vidare till Franks. Glass och mer film, Remember Me. Somnade gott med min vän vid min sida. Kollade klart filmen när vi vaknade och den slutade helt konstigt.
Imorgon är det prao och Katalin blir det i två veckor med Julia. Tio till tre, bussbiljetter från skolan, mat där, kan det bli bättre?

Midsommar, jag älskar dig!  
Julia kommer med bilder från gårdagen.
Puss.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dig med min underbara vän.

2010-10-03 @ 14:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0