Min långa söndag

Blev inget Julia som va sjukt tråkig. Ville verkligen träffa min sjärna. Blev istället en till film, lite snack med min fina syrror och sedan en promis med storasystern. Kameran följde såklart med. Coola bilder kom hem som jag höll på att radera, ooops. Som sagt kan jag inte stå emot cheer längre. Så jag gick och provträna med Black Hawks. Lite nya saker fick man testa på som man inte är van med men det gick ändå bra. Känner verkligen hur otränad jag är. Biff benen är i bra form men armarna, magen, ryggen, my gooood! Träningsvärk imorn, svar ja!
Nu ska jag duscha, äta middag med min goa familj, och som Matildas bror så har min syster laddat ner My sister's keeper. Hört att den är sjukt sorgligt så massa tårar kommer det bli ikväll, kul!
IMORN: Prao på Cafè 018 & träning med Black Hawks!

Jag är patetisk när det gäller mina ägodelar. Allt som jag håller i går sönder! Skönt att allt funkar iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0