Last one standing

En rolig kväll igår hos Andy & Mandy med kanske nya laget. Vi får allt se vad som händer där. Roliga 'lekar', god pizza, fint sällskap, bra kväll helt enkelt. Team BÄST var helt klart BÄST! Eller ja, nästan iallafall!
(Bilder kanske kommer senare när jag får tag på dom av någon)
Vakna halv två och gud så skönt det var! Pizza till frukost/lunch och sedan filmmys. Kolla på klockan och den var halv fem. Vart gick dagen vägen? Gick på en mysig höst promenad och kameran ville följa med.

Nu ligger jag här i mammas och pappas säng och tänker på vad man ska göra här näst. Blir nog ännu mer mys, va mysigt. Mycket bloggning blir det för mig nu när Matilda & Julia inte kan. Ska göra mitt bästa gott folk. LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0