K

Så inte Matilda kommer att leta upp min nu under natten så borde jag börja blogga. Ja, ni förstår att jag har blivit hennes lilla bitch. Hur det kom sig får vi reda på en annan livstid. Som sagt så blev det match i Stockholm och upprörda av domare som inte kan döma. Måste ha varit där för att fatta men sämsta domarn jag har haft hittills.
Fick reda på att Bjurström ska gå i pension efter jul! HIGH FIVE FÖR DEN BAAAAAAAAAA!
Andreas och Staffan, två sköna filurer dom där ja!
Bussen hem som förstörde min dag och hemma kröp jag ner under täcket och somna gråtandes. Två timmar senare när jag vakna visste jag inte vart jag var eller vad som hade hänt. Allt bara snurra. Gick ner och duscha och snart ska jag jooooina pappa som sitter där nere och kollar på tv. Snart helg!

Lamm. Gränby g g g gangsters.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0