Johnossi

Näst sista dagen på Katalin. Riktigt ledsamt att tänka så, även fast det inte alltid är det roligaste så är det miljontals gånger bättre än skolan helt klart. Våran älskade Tina som vi hade sista gången idag gav oss en varsin tjugolapp, så himla gullig. Vi serverade även Johnossi idag som ska spela ikväll. Fräckt! Väntan på bussen så slängde jag Maddis mobilis i gatan, cencur på alla ord jag fick ur mig. Men den är nu i trygga händer och överlevde händelsen, förlååååt! Haha. Skulle egentligen tvättat mitt hår just nu och stressat sönder. Men bestämde mig för att inte göra det så nu när det är dags för att skaffa ett nytt pass får jag se hur det blir. En sak är säker: det kan inte bli värre än det gamla passet. Ni enstaka som sett den förskräckliga bilden vet!

HÄR FÅR NI EN BILD PÅ MIN IDOL, VAR SÅ GODA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0