Johan, Elias & Jacob

Precis efter jag blogga förra gången så ringde farbror blå och ville att jag skulle följa med till Gränby Centrum med små pojkarna. Klart ville jag det och då var det bara att hoppa in i ett par byxor och tröja, slänga på sig jackan och skorna och hoppa in i bilen. Barnens hus för halloween kläder och sedan röjde vi hela Gränby. Fick med mig pappas kredit kort men kom bara hem med ett par skor. Nilsons skor 999 svenska riksdaler. Om en kvart nu kommer det gäster över för att fira lilla plutten. Själv har jag lekt tåg med Johan och Elias. Alltid lika intressant och kul! Senare ikväll möter jag upp Fanny på stan sen hem till Matilda. Får se vart kvällen leder oss, men en sak är säker! Med dom två brudarna kan man aldrig ha tråkigt.

Denna gång är dom inte rudolf, nu är dom läskiga vampyrer som käkar godis och leker med tåg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0