I don't know who you are

Tyvärr så blev det inte nån Älskling här under natten. Det får bli efter resan istället, längtar!
Runt halv nio stack jag ut med min gosiga outfit och röda faran till Willys. Handlade bland annat marshmallows till min varma choklad jag fixade, kakor, tandborste osv. Lika som din Matilda. Jag måste ju ha med mig en liten mini man med frack till utlandet hihi. Imorgon så blir det svenska eller ja danskaprov (som inte ens finns med i läroplanen!..) och engelska uppsats. Skulle inte förvåna mig att det dyker upp något imorgon som jag glömt bort. Men det bryr jag mig inte om, spelar ingen roll hur det går på sakerna heller. För sen ska jag bara iväg till sol och sommar. Till tropisk värme. Åh ryser nästan att tänka på hur underbart det ska bli!







Haaaaaaahaa, ja ointressant men måste fylla ut lite också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0