H.A.T.E.U.

Skön dag idag på katalin och fick också sluta en timme tidigare, gillas! Och imorgon börjar vi elva som betyder sovmorgon. Efter jobbet så tog jag mig ner på stan för att fika med Denise. Fick vänta en timme så gick och satte mig på en bänk vid ån och solen. Så olikt mig men galet skönt faktiskt. Café Årummet och en chockladkaka med en latte blev det för mig. Pratade om verkligen allt och det var riktigt skön att allt bara kom ut och man verkligen fick prata om det som behövdes. Tack fina chey! Efter en snabb pratstund tyckt vi som varade i nästan två timmar så tog vi våra saker och gick och hälsa på Jessi. Sen en sväng på olika skoaffärer. Lämnade min vän vid bussen och tog mig hem.
Snart är det träning i Boland och inte direkt taggad på det men det kanske kommer, aja skriver något när jag kommer hem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0