Follow me

Katalin hela dagen som gick snabbt som vanligt. Jag och Julia hittade något annat att dreggla efter istället för våran handledare, jo pannkakorna. Lunch blev det och glada blev vi, haha. Men något sjukt är att vi satt och pratade om just pannkakor att vi inte får det ofta hemma, eller rättare sagt aldrig. Men hemma får båda pannkakor, lite sjukt? Haha men träning i Allians blev det och som det ser ut nu så har vi fått en ny tränare. En tjej med svart hår, långa naglar och hål i läppen, spännande! Hemma tog jag hand om mig själv med att tvätta ansiktet, ansiktsmask och peeling. Mys, jarå.
Imorgon på morgonen kommer någon snubbe hit och ska fixa min tv. Klockan sju kommer han så det är bara att packa mina grejer för att sova nere på soffan.
Godnatt!

Lagom gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0