Boob inspector

Vanlig dag i skolan. Inget speciellt hände men inte för tråkigt, nej. Missade fotbollen för svanskotan och jag hängde med coolingarna Andreas och Mårten. Slutade i killarnas omklädningsrum med ihop tejpade ben. Två mot en e inte okej! Åkte tillbaka till skolan och vääääääääääääääääääääärsta lektionen i mitt liiiiiiiiiv! Klippa upp ett jävla kalvöga! Aldrig i mitt liv att jag ens sitter nära ett kalvöga. Satt i hörnet och mådde illa.. Åkte hem med Mårten, Anton, Tisen och saknade Fanny. Hemma slängde jag mig själv i sängen. Sov någon timma och sen blev det chailatte och solsidan i sängen. Underbart!

Plattskalleeeee. Tack för colan!



BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0