What's my name?

Längesen nu va. Men matcher och träningar är i min väg. Har kommit hem från distriktsträningen i märsta nyss, två timmar lång men var faktiskt rolig i alla fall. Dagen började med svenska, ogillad lärare! Sen blev jag själv ut på stan tyvärr. Men men det gick väl bra i alla fall.. Kom till skolan och blev dissad att äta med dom också! Åt med härliga flickorna i 9g. Dissad till fotbollen med :o men Delgado höll mig sällskap och det var skoj. På väg till skolan från diös blev Majsan sällskapet. Och tur hade hon, för en jävla vurpa fick hon se! Visste inte om jag skulle skratta eller gråta i det läget. Fyfan vad ont det gjorde men det är faktiskt lite kul att ramla! Så skolsyster fick plåstra om mig och nu svider det galet, blodiga legginsar ligger i papperskorgen om någon undrar. Buhu.

Min alldeles egna stjärna som har varit det i en sjukt lång tid nu <3

Kommentarer
Postat av: matilda

hatar bilden men älskar dig min sol!

2010-11-19 @ 22:48:21
URL: http://tangys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0