Säg ingenting till mig

Bloggtorka eller vad.. Just nu orkar jag inte blogga för känner bara att jag vill sova. Har inte sovit på två dagar nu, eller jo fyra timmar. Imorgon har jag match med distriktslaget och efter det ska jag sovit ut.
Men om gårdagen, två matcher som slutade med coachvinst! Klippning och snelugg blev det, bra eller dåligt? A det vet jag inte själv. Två flickor, Julia och Denise, knackade på dörren. Senare kom Jessica och lite fix tillsammans tiil b2c. Träffade dom andra innan vi gick in. Kön var ju ett skämt men lyckades komma in ganska snabbt ändå. Kvällen på v-dala var väl lite sådär. Så mycket folk så jag låg ju nästan mest på golvet. Gick vid halv ett till Fålhagen och till Joel. Somnade där med Jessica, mysigt faktiskt.
Idag, vaknade vid halv åtta och åkte vid nio till allians. Förlust men vi skyller på att coacherna var för trötta. Hem och sov i fem timmar innan träning.
Så var mina två dagar denna vecka. Imorgon är det match och sen vet jag inte.


Första bilden: I Fålhagen vid fyra tiden va Jessica, sliten chey..
Andra bilden: Till Fålhagen och shit vad jag bara ville döda dig!
Tack Jessica för allt, jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

bild1: vadå sliten? jag dricker vatten! :D

bild 2: vadå jobbig? jag hittade ju fynd på vägen!?! :D

3. LOVE U 2 VERU MUCHO

2010-11-05 @ 00:00:44
Postat av: matilda

bild1: nej eller hur, vadå sliten??

bild2: jobbig..

bild3: LOVE U

2010-11-05 @ 14:55:36
URL: http://tangys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0