Det blir som det blir

Jag tror ni ser texten och skiter i att läsa, men om ni vill veta min helg så varsågod!
Lördagen började med slutspel i diös. Kommer inte ihåg om jag skrivit det här förut (?), i alla fall vann vi två matcher och kom till final. Spelade tjugofem minuter 0-0 mot danmark, då det blev sudden i tio minuter, förlorade när det var en minut kvar. Fan för det, men det skadar mig inte så mycket faktiskt, synd när det var så nära bara. Sen så skulle jag kanske träffa en snubbe som då ändrade mina planer. Så ingen Susanna blev det heller.. I sista sekunden räddade Denise mig som tur var. Det blev tjejkväll hos fru Lambeck med gottigheter och skräckfilm! Kul att man nästan gråter när det gått tre sekunder av filmen, men sen blev den bara äcklig. Somnade sen med Diddi vid min sida, och man får absolut inte sova om man inte sagt "godnatt, vi ses imorgon" det allra sista man gör, haha Älskis. Vaknade vid halv tio och fixade pappa som skjuts hem. Kom hem och åt, sen blev det samling för match. Vi spelade i allians A och vann med 4-2 mot gottsunda, sjunde raka vinst. Kom hem en snabbis och duschade för att åka vidare till min kusse Martin som fyller 20 år idag, grattis! Nu kollar jag på Ensam mamma söker med mamma den här veckan igen. Imorgon skola, får se vad det blir efter, om jag orkar börja om det igen eller om jag nej jag vet inte vad..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0