Fuldans

Har varit alldeles för mycket borta från datan och bloggingen nu. Men som alltid kommer det saker man måste göra i första hand. Men dagarna har varit bra men skolveckan har varit riktigt dålig. Började med en flopp på spanskan men inget jag bryr mig om. Men det vända på fredagen då jag fick se mitt matteprov, starkt vg och nu är jag med igen!
Fredag, skolan som alltid med styrka och allt. En tidig cykletur hem för träning med distrikt. Hem och duscha snabbt för att möta Jessica och sen gå ner mot gamlishallen och kolla på fotboll.
Lördag, tidig match mot Dannemora, vinst med fem-tre. Somnade i några timmar och vaknade av ett telefonsamtal och en halvtimme senare satt jag i en taxi till Jessica där det blev mys med dom bästa. Somnade brevid Jessica som boxades hela natten.
Söndag, vaknade med att Jessica la vatten i nacken på mig.. Frukost på sängen och sen hem. Lussebullsbak och allmänt mys med familjen.

Fredagsbilder.




Och en allt för snygg tjej hos Jessi, nyvaken är bara förnamnet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0