Hässlögymnasiet

Roligt att träffa Julia igår. Känns bra att du är hemma igen!


Vaknade klockan åtta imorse och klockan nio satt vi i bilen påväg till Västerås. Finns en nackdel med skolan och det är att jag är född 95. Annars är allt perfekt! Det var jag och en annan tjej och vi börja snacka direkt, vi ska bli grannar (om vi båda kommer in) Annars var det ca 50 killar som vill bli piloter och elever som går i skolan nu som berättade om skolan i deras fina uniformer. Gå runt mellan alla flygplan och pappa som berättade lite om flygplanen. ÅH VAAAA JAAAG VIIIIILLL! Nu ligger jag i sängen och har pluggat lite franska. Det behövs verkligen och nu ska jag verkligen försöka göra det bra. BYE!

När jag satt i cockpiten med pappa och hans kollega i April. Tur och retur. 2010.

När jag flög simulatorn med pappa i somras, 2010.

Jag och Matilda kliver på planet som tog oss till Spanien 2010.

Spanien 2010.

Usa 2010 2.

Usa 2010 1.

Gran Canaria 2010.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0