Back to hell

Dagen började med en cykeltur med prat non stop med efterlängtade Maddis. Kom till skolan och skakade nästan av glädje med varma kramar av tjejerna. Sen var alla lektioner äckliga, verkligen jätteledsen över att ha så mycket att göra under helgen med plugg. Fast fotbollen var mycket skoj, dog lite på slutet av trötthet. Inte tränat på en månad dårå. En donken med Jessi satt också fint. En riiiktig snackdag har det varit idag. Distriktsträningen var också rolig faktiskt. Efter den åkte vi hem till Susanna som fyller år idag, där det blev sallad och fika. Massa skratt som det alltid blir med släkten, där trivs jag! Nu har jag duschat och lyssnat på musik i min nya högtalare. That's the day! Imorgon blir det lasergame med några, skriver säkert imorgon också om jag inte pluggar, å.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0