Sometimes it's hard to tell in the dark

Kanske skulle blogga också ? Vaaaart är lusten att blogga ? Inte här iallafall..
Igår Så latade jag mig som sagt i sängen med mtv i fullfart tills mina pears kom och hämtade mig och Victoria. Åkte ut mitt i skogen åt helvete för att kolla på hundvalpar. SÖTASTE jag har sett! Små nussiga huvuden och ba puss! Aja, vi får se. Vi åkte direkt till stan för att äta, var helt utsvulten! Texas longhorn blev det, passar ganska bra va? Det va f1 gott och 3vligt! (hihi fanny) Sen så tog jag bussen och hann precis med tvåan till Gamla Upsala där även Julia och Denise var. Saknade! Efter lite fix så tog vi bussen till stan som även Majabaja, Dj, och FannyBanny hoppa på. Vi tog bussen till Luthagen och träffa upp Lina. Senare blev det B2C. Tyckte det var roligare förra gången. Tappade bort mina två blombuketter (Matilda och Denise) då blev jag fett orolig, haha. Min mobil försvann bort många gånger och jag och Matilda låg på golvet några gånger också. Ja, mer om det en annan gång. Längsta promenaden eeeeeever. Går utan skor, iskallt! Fick med mig en hink, ett paraply som var en pinne och en kundvagn. Rullade fint sista biten. Somna hos Joel.

Idag Vakna där jag somna. Somna om, vakna igen. Matilda var tvungen att vara vid allians nio så då skulle man upp också tyckte hon. 38 minuter efter hon gick så drog jag till min buss som gick då. Kom hem och ingen är hemma. Och jag har ingen nyckel så smarta Jessi kommer ihåg att mitt fönster är inte ordentligt stängt så jag tar en stege och klättrar upp till mitt rum och trycker upp fönstret.  Simsalabim så låg jag redan i sängen!


Att det e så roligt att ta kort på ingenting. Nu blir det disney channel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0