Se det snöar

Jävla äckel päckel väder! Fan va jag hatar kyla, snö, mörker, vinter, hela jävla sverige. Nu vill jag ha sommar, jag vill ha Spanien med mina underbara vänner. För jag och några tjejer ska till spanien nästa sommar. GULDVÄRT. Det är bara ett jävla tag dit bara, det är nackdelen.
Nu är det bara massa plugg som väntar på mig. Men jag försöker ignorera det men det kommer ändå inte löna sig. Jävla skit!
Idag i skolan hände det inget speciellt. Riktigt liten klass idag också, haha kändes sär. Jag, Jocke och Matilda tog bussen till fyrishov för gymnasietmässan fast jag mådde inte så bra, det var varmt, det var massa folk överallt som gjorde att jag fick panik och bara ville därifrån. Som vi gjorde, gick ut och Matilda lämnade mig. Efter två timmar kom jag hem! Fick ännu mer panik att lokaltrafiken suger och att det snöar.

Nu börjar DH snart. TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0