Recklessly, headlessly in love with me

Åkte hem från Matilda igår kväll, fick värsta jobbigt att andas och höll på somna på bussen. Små läskigt för jag kunde inte kontrollera det alls. Bums i sängen med lite tv tittande och datorn, sen blev det för jobbigt igen och jag stängde av allt och somna någon minut senare. Fick massa onödiga sms och samtal under natten som väckte mig och shit va jag blev irriterad! Skönt som satan att sova länge och som ledde till soffan med lite film och mys. Nu blir det massvis med plugg tills träning med b ä s t a black hawks! :D

Jag kan en meningar som jag skulle kunna säga i sömnen och den lyder
''Je ne comprens pas'' och betyder ''Jag förstår inte''
BUS!

Vi tre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0