Paranormal activity två

Ett inlägg om gårdagen som aldrig blev av. Var hemma hela söndagen och gjorde ingenting, värt! Men klockan åtta tog jag bussen till stan och träffade Jessica och Fanny. Efter mycket prat som Jessi sa så träffade vi Jacob, Daniel och Victor. Satt längst ut på filmen Paranormal activity 2 och jag var gott som död. Långa sekunder, helt galet! När bion var slut och alla var lagomt rädd så såg vi att Jacob hade kissat på sig, bildbevis! Efter allt skratt som behövdes efter filmen så tog jag bussen hem och somnade på soffan med tvn på. Rädd chey, jo tack! Vaknade någon gång på natten av fler tal sms och samtal, förlåt mina vänner!
Så det var min söndag, snart får ni höra om idag.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kissade inte ens på mig.. De va när jag tappa drickan i knät..

2010-11-08 @ 18:04:14
Postat av: Jessica

hahahahahhahahah

2010-11-08 @ 18:49:15
URL: http://tangys.blogg.se/
Postat av: Anonym

skyll på det jacob, vi vet nog hur det var..

2010-11-08 @ 22:51:34
Postat av: Anonym

stryk ska ni ha ungjävlar..

2010-11-09 @ 22:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0