Långa sekunder

Förlåt för jätte dålig uppdatering men man har faktiskt lite annat att göra. Nu ska vi bli duktiga igen så Julia blir stolt, eller hur Nighthawk?


Igår så börja vi två och sluta sju. Mycket rolig träning och sista dagen med Mitch. Tråkigt men ändå roligt att vi har lärt oss så mycket. Kom hem och hoppa snabbt in i duschen, klädde på mig och lite fix och sen så hoppade jag på bussen till stan och mötte upp Fanny och Matilda. Mycket snack på kort tid. Träffa sen Jacob, Daniel och Victor sen va det bara att slå sig ner på biostolarna och kolla på film fan'et! Sjuk film alla sätt och vis! Riktigt långa sekunder! Sprang till bussen med Jaggo och sen var det bara att försöka få tag på Matilda när jag kom hem.. :@
Somna på soffan med tvn på för jag inte våga gå upp precis som Matilda gjorde fick jag reda på senare.

Idag så var det riktigt tufft att vakna men det gick till slut. En vanlig och tråkig skoldag. Fotboll sen så slutade jag, f1 värt! Kom hem helt igenomfrusen och nu ligger jag här. Ska snart duscha, äta mellis och sen lägga mig i sängen igen och försöka plugga lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0