Glad och lycklig igen

När någoting går fel. Då går allt fel. Inget jag göra åt saken, bara sån jag är. Jag gillar att ha kontroll och veta vad som händer runt omkring mig hela tiden. När jag inte vet det så mår jag inte bra. Jag vet inte vart jag är påväg, vad jag håller på med eller hur jag egentligen mår. Jag inbillat mig själv ett bra tag nu att jag mår bra, men nu börjar det synsas att jag inte gör det. Jag lider över det och jag vet att mina närmaste gör detsamma och jag avskyr det. Vet inte vart jag ska ta vägen. Hoppas bara den vägen jag är på nu leder mig till att vara glad och lycklig igen.

Utan dåliga dagar har man inte bra dagar hörde jag förut av en vän. Värre än såhär blir det inte, jag vill inte fejka mitt leende längre. Nu är det slut med det. Kan jag få en bra dag som på bilden ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0