End like this

Skriver snabbt nu. Om cirkus tio minuter tar jag en promenad till bussen som tar mig vidare till Fyrishov. Träning ikväll och jag är riktigt taggad faktiskt. Dryg skoldag och de tre sista lektionerna va jag död. Idrott som var helt ok då vi körde volleyboll. Mitt lag vann varje gång och jag va jätte duktig. Eller asså man får tolka det hur man vill. Jag var iaf bra på att räkna poäng! Skulle egentligen behövt plugga idag men det får bli stenpluggning imorn med Diddan på stadb. där vi brukar hänga. Ingen smart idè att plugga sista kvällen men ibland har man inget annat val. Puss på den ba!
Kärlek.

Poopisar. Fanny & Johan. Mina gym/buss kk's. (Fast Fanny e mycket mer än de, vi e gifta)

Kommentarer
Postat av: f

love u jess

2010-11-10 @ 20:38:19
Postat av: Emil

vilka gymnasium funderar ni på?:)

2010-11-10 @ 21:43:27
Postat av: Jessica

love u more

2010-11-10 @ 22:44:42
URL: http://tangys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0