Cam

Vaken efter fem timmars sömn inatt. Inte så smart om man tänker efter när man ska upp sju. Men smällar man får ta men en kul kväll i min ensamhet, eller nej.. Kan ju säga att jag har gjort bort mig totalt, haha sjukt egentligen!
Men idag då, pappa kommer och hämtar mig för att åka till allians. Match klockan nio och jag, Dj och Maja kommer vara tränare för dagen. Coach seger? Efter matcherna ska jag klippa mig. Färgning, toppa och kanske snelugg. Sen kanske träffa Jessica på stan.
Snart kommer pappa och måste packa klart och fixa det sista. Kanske vakna till också..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken storlek har du på din Boomerang? :)

2010-11-03 @ 15:38:00
Postat av: matilda

S :)

2010-11-08 @ 17:28:27
URL: http://tangys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0