Vendredi soir typ

Dagens fredag gick förbi snabbt. Kanske lite för snabbt! Började med prov som gick helt okej. Lite roligt när Christer fick daaaamp på August, hihiho. Sen bild och en kvart franska. Vi drog till stan och kolla på en teater. Somna nästan när jag fick luta mig på Julia och Johan höll på med mitt hår. We girls gick sedan och åt på Cupido. Eller jag, Madde & Julia åt. Fanny och Denise satt bredvid och tog bröd. Julia köpte lite gulligt och sen börja vi gå mot bussen. Fattar inte hur vi hann med den! Den hade redan börja åka från centralen då vi sprang/gick till stadshuset och vi hann ändå. Dagens ända snälla busschaufför! Jag och Julia gick till Rasmus, där Simon var. Sjukt mysigt & kul! Blev utelåsta när vi sitter på balkongen så vi hoppar ner från den och sen blir vi kompisar med två små andra gulliga grabbar. & en annan som bara ville slå & kasta grus på oss. En kortfilm på hela 16 min och två par smutsiga strumpor. Går till M C D och äter lite gott och kollar på vofflor, miiiiiiiihi. Går tillbaka och har det sjukt mysigt. Knack på dörren så kommer Shatil & Fanny in, inte ens knack var det. Tio gick bussen in till stan då mitt batteri på mobilen inte va så starkt. Ena busschauffören ville ha tutte men det fick han inte och den andra ville att jag skulle av för min mobil dog PRECIS när jag skulle visa bussbiljetten. Efter en lång diskussion så kom jag ändå på bussen hem till sunnersta.
Nu kollar jag på heartbreak kid på femman. Älskar att man bara har ett prov kvar och det kan man inte plugga till!


Kommentarer
Postat av: fanny

hahaha, det var faktiskt shatil som sa gå bara in.. så det så :)))))))))

2010-05-30 @ 12:23:25
Postat av: rasmus

och?

2010-05-31 @ 21:13:30
Postat av: rasmus

och?

2010-05-31 @ 21:14:12
Postat av: fanny

käften

2010-06-03 @ 19:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0