Fredags/lördagsmys

Började med igår att gå i skolan. När jag kom hem så vet jag inte vad som hände, men fick världens städryck och dammsög hela huset typ, tvättade barumet, diskade och massa sånt haha. Sen ringer Fanny och säger att hon och Shatil kommer, smsar Matilda och säger att hon ska komma snabbt. Hon kommer, dom kommer. Vi gör inte mycket alls. Sen skulle dom iväg, Shatil till studion och Fanny hem för att göra pasta och köttfärssås till sin syster. Sen kommer Jessica också haha. Vi kollar på Disney Channel och märker att Rasten tha mooviiee börjar och fastnar i den ett tag sen kom Rasmus. Vi cyklade vidare runt elva till Dennis där Robin också var. Vi kollade på en cp tråkig film, Hitman.. Cyklade rädda hem vid ett sen. Nu orkar jag inte skriva mer om igår, vi tjejer åkte hit och sov i alla fall. Vaknade vid nio för att vara på Yrsa och stå i kiosken. Väldigt segt från början när ingen kom, efter två timmar så kommer en bunt med folk. Pappa hämtade mig och Jessi som var här och vände snabbt som är hos Rasmus och lämnar tillbaka hans mammas cykel vi lånade igår. Vet inte om dom kommer till mig men hoppas på det för nu är jag ensam och tråkar.

Åhhhhhhh så gulliga!???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0