MåndagTisdagOnsdag

Före jag gör något annat borde jag blogga. Annars kommer jag får smisk av Julia & Matilda. Okeeeej vart ska jag börja? Helgen vet ni om hoppas jag och bilder kommer snart.. Måndag, skola som vanligt sen så åkte jag hem med Julia och vi åt mellis sen träffa jag r en stund sen så blev det fotografering med dom gula och sen direkt till träningen som gick prima. Tisdag, blev det skola, haha suprise. Sen så träffa jag r igen och sen gick jag hem och plugga som sataaan sen åkte jag o träffa Claudia vid Coop och städa lite. Kom hem, duscha sen däcka direkt. Onsdag, börja dagen med ett härligt franska prov som typ förstörde hela dagen. Nejdå, en viss Joakim Aveholt förstörde min dag! Sen efter skolan träffa jag r igen och några andra sen gick direkt till träning som gick prima igen! Sitter nu här och bloggar för er, bara er. Så va nöjda.

Kommentarer
Postat av: JuliaFrank

Yeeeey hurraaaay :D

2010-05-05 @ 21:44:28
URL: http://Tangys
Postat av: Jessica

untz untz :D

2010-05-05 @ 22:00:20
URL: http://tangys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0