En söndag i solen

Som sagt kom Julia, Simon & Rasmus till igår. Mys var det och till slut så var jag och Julia uppe på rummet en stund och tog sjukt fina bilder och killarna där nere och spelade fifa & cod. Runt nio så drog dom hem och jag gick över ensam till Emelie och åt. Kött, potatis & bea och sen fruktspets med choklad på. Hur underbart är inte det ? Gick hem, somna till slut och sen vakna i ett helt kolsvart rum. Idag har jag bara solat, ätit sallad, snackat med Rasmus och snart blir det match & träning!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill att ni ska skriva om kärlek. ni tre borde skriva minst ett varsitt inlägg om eran syn på den underbaraste känslan i världen

2010-05-30 @ 18:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0