Kändisar på barnprogram

Kvällen igår, skit kul. Denise, Madde och jag var och kollade på Gusk - Sirius på ip. Träffade massa och bara hade det bra i solen bredvid trädet tills skuggan kom. Cyklade hem med Rasmus, Robin och Wille. Idag så började det med teater, så kul men ändå så pinsamt! Andra chillfotboll, ja vi snackade men gjorde det vi skulle också så kom inte och klaga (Majaaaaa). Tredje lektionen, hk. Mina bullar blev bäst kan jag säga där faktiskt. Jessicas mamma hämtade oss, Marniiii och lämnade oss hemma hos Fanny där det blev tv inspelning. Sjukt kul! I september så ska vi vara med ett barnprogram på bollibompa som ni inte får missa! Blev skjutsad till min cykel utanför Rasmus, där stod vi och snackade ett tag och sen hem i turbo fart. Nu har jag ätit och sen blir det dusch och plugg, religon prov imorgon, näst sista provet sen är det fritt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0