Lördag och Söndag

Matchen igår blev ännu en förlust med två-noll mot Fanna i Enköping. Kanske inte en vinst men i alla fall ovagjort, verkligen inte förlust. Nu väntas bara bra fotbollstider, bland annat Sm och Gothia. Åkte hem men bara några minuter senare var jag på bussen på väg in till stan för att träffa Denise. Senare tog vi bussen ut till Sunnersta till Beatrice som hoppade på kryckor. Efter mycket snack om vad och vart vi skulle åka så bestämde vi att stanna hos Bea och mysa framför en film. Loka, popcorn och P.S I love you blev kvällen drog. Vid halv tolv åkte jag och Denise till stan igen och lite smått rädda, eller nej stört rädda. Skiljde mig från Denise och tog tvåan hem själv. Ett samtal tog mig hem men rädd kan man säga lugnt att jag var. Somnade till en film efter två tiden.
Idag så har allt varit helt lugnt men ska snart sätta mig och plugga för har tre prov i veckan..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0