Valborg, eller som jag hellre säger, sista april.

Sista april ägde ju bäverdase! Först på fredagen somnade jag hos Jessica och det var riktigt mys! Dagen efter så kom tjejerna över och vi åt våfflor med sylt och grädde. Åkte buss till stan då vi kom ifrån varandra lite grann så jag och Jessi gick lite hit och dit. Köpte även mjukglass som vi sen slängde för det var så mycket, ångrar det idag.. Runt fyra-fem så skiljdes vi åt och jag träffade Emma så vi tog bussen hem. Bytte kläder och hann ta det lite lugnt innan pappa kom hem från jobbet. Sen cyklade vi och mamma till familjen Nordlund. Där var även Christine. Vi åt först och sen gick vi till Gamlis brasan. Simon och hans vänner stod uppe på en kulle men kom sen ner till mig där jag blev sönder pussad av dom. Som tur var så kom tjejerna till mig sen när det inte gick att vara med Simon.. Träffade nytt folk hela tiden nästan som man kände igen. Fast ja, Farhan hade jag ju som tog hand om mig, eller så vart det tvärtom? Haha. Slutade med att jag och S var bland dom kanske tio sista kvar, vi satt och pratade, eller han satt och pratade med några vuxna tyskar om första och andra världskrigen, jag bara lyssnade och längtade hem. Runt ett gick vi hem, och halva vägen cyklade vi. Somnade gott gjorde vi verkligen! Dagen efter som var igår lördag hade jag match i Enköping mot dom. Dm semifinal. Vi vann som Jessica sa, galet jobbig match. Det var min första match tillsammans med Jessica och det var riktigt kul att se henne (a). Åkte hem gråtandes i bilen för jag mådde åt skogen, fortfarande sjuk i kroppen som märks när jag tränar. Simon kom hit sen, vi åt kebabpizza, himelskt gott, tihi. Vi vaknade idag runt tio kanske och åt frukost. Han åkte hem nån timme efter. Kom hem från mormor för ett litet tag sen som fyller 61. Nu ska jag försöka plugga, blir galen för jag vill verkligen inte det. Sommarlov på det här så blir det super, drygt en månad kvar bara så får kämpa på det sista nu.


Hoppas Jessi gör som jag sagt och lägger in fler bilder sen, för jag vet att det blir roligare att både läsa och titta då!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0