Billionaire

Igår var det den sjuttonde maj, Norges natinaldag men det största att det var mina kära missars födelsedag! Juste, min farmors moster fyllde med haha.
Simon var här igår också, gos! Vi vaknade imorse och var ledsna över att tvingas upp till skolan men kom fram till skolan med snigelfart, så blir det när man trampas på cykeln av honom.. Nej ska inte klaga, glad över att det inte är jag som tvingas. Efter skolan så träffade jag mamsen på stan, vi skulle titta på en bikini som slutade med andra grejer också, som alltid blir det så. Vi blev hämtade på stan av papsen som skjutsade oss vidare till gränby centrum där vi köpte ännu mer, usch men underbart på samma gång. Vi åkte till willys och handlade lite mat smått. Nyss åt vi bulgursallad och sen ska jag äta melon, mums! Imorgon skola, efter det match mot vaksala. Väntar på bättre tider. Vad sägs om ledighet, Gothia, Italien, vänner och sommarstuga?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0