Julia är glad meeeed!

Började skoldagen med lite baseboll. Man skulle kasta en boll två och två, så jag och Jessi stod och kastade till varandra och fångade med den där handsken som man har. När vi håller på så klagar hon på mig, inte lite heller, men själv suger hon på att kasta. Haha Dum(bo)skalle! Vi körde match efter det som inte var kul alls.. Efter så åt vi i skolan då Matilda kom springandes från tandläkaren. Efter så gick vi ut på skolgården där jag stod och kramades med Simon i typ en kvart efter att inte ha träffats på fleera dagar, underbart! Sen så åkte vi buss till Uppsala Danscenter och lärde oss lite moves till streetdance, faktiskt var det kul. Madds och jag timeade bussen perfekt och kom hem snabbt. När jag kom hem så satte jag mig ute med Pappa i en solstol i det härliga vädret. Tiden rann iväg för jag hade somnat, när jag kom in var jag en kräfta i fejjan, så underskatta inte vårsolen! Helt underbar eftermiddag för min del alltså, ett plus på det är att jag nyss ätit skit goda  jordgubbar med glass, avslutar det sen med en vaniljmunk. Snart är dagen över, och innan dess måste jag plugga lite spanska och kanske till och med packa lite till torsdag.






Tog lite bilder idag när jag hade tid!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad händer på torsdag? :)

2010-05-11 @ 21:21:11
URL: http://aaugustibarn.blogg.se/
Postat av: fanny/amanda/julia

Nämen tjeena Fraank :D

2010-05-15 @ 17:28:38
URL: http://steisjofanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0