Telemachochoolaa

HEJ! Förlåt men har aldrig orkat starta datan och inte orkat skriva, för att jag inte har nån bild. Men det vet jag att mina kära vänner har så det får dom fixa från dagarna! Kan börja med att säga att torsdagen var helt felfri! Först träning på tiater i skolan, chill fotbollslektion med lite sola och slutade med kockduell på hk:n. Efter så åkte jag, Matilda och Jessica till först flogsta och gjorde det vi skulle. Sen till stan och träffade på Rasmus och Simon. Vi gick till bryggan och bara satt och mös i det fina vädret. Vi skickade i väg killarna på väg efter dricka och kom tillbaka med cola, (eller choola hahaha tjejer (a)), och fanta ananas till mig! Jihad kom också en liten stund. Åkte hem runt sju och somnade gott.


Idag så kändes dagen inte lång, vilket jag inte tycker att dagarna brukar göra nu för tiden. Inget speciellt intressant hände i skolan. Efter tog vi bussen till staden, vi Tangysar. Åt på Jalla och hade galet kul där, längesen jag såg Matilda garva sådär, haha! Vi gick till Hemköp och köpte fina donuts som åts upp på ungefär samma plats som gårdagens mys. Vi gjorde ingenting speciellt, bara hade det skönt och levde livet! Jessica åkte kanske en halvtimme före jag och Madds gick till Subway och köpte kaka och kaffe sen centralen för att stöta på Simon i någon minut. Egget var också där haha. Vi tog bussen hem efter dagens andra 'mammaprat'. Nu ska jag välja tv program, ettan eller fyran. Men det blir nog Talang. Mat ska jag också äta, även jag fortfarande mätt efter kebaben så får jag nog i det om det är gott.

Imorgon blir det match för oss. Hoppas på första vinsten mot Fanna då! Efter matchen ska jag och Älskling antagligen gå på bio om det blir som bestämt. Efter bion åker vi hem till honom och sussar. Söndags planer är att vara med Simon och plugga.

Fick reda på att jag och mina kära sex Gusk vänner kommit med till en träningsmatch med distriktslaget, hoppas att vi kommer med till elitlägret i Halmstad efter det. Fett coola vi äääär!

You're the biggest part of me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0