Snabbt om Onsdagen

Ett snabbt inlägg innan min dator dör. Skoldagarna efter att jag har kommit hem har faktiskt varit ganska sköna. Idag onsdag var nog den bäst onsdagen på länge. Började ju med spanska då alla hade prov men inte jag och Julia för vi gör det nästa vecka. Busiga var vi helt klar och jag vet inte om jag ska säg det här men det kanske kommer. Engelska prov på det och det gick bra. Jessica gjorde min livskunskap, ska inte gå in på detaljer men druuutt på dig! Hahah No var sjukt kul också men jag skulle också hatat Joakim om han gjorde samma sak på mig som på Jessica, men underbart kul var det. Sista matte och Jessica och Joakim bråkade som vanligt.. Hem, träning och nu siter jag här och ska packa innan Dm imorgon med skollaget, innebandy. Kungligt värre.


Dagens.

Kommentarer
Postat av: Jessica

viiilkennnnn blick !

2010-05-06 @ 13:46:36
URL: http://tangys.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=SpZd1d_JhAE

2010-05-13 @ 10:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0