Feedback

Juste, var på bio med Simon i helgen också. Mysigt som bara den! Vi såg Iron man 2, den va bra. Sen på söndagen kollade vi på Mtv typ till klockan tre och bara var. Låg och lyssnade på regnet utanför, helt dunder skönt var det tills vi skulle ut till det. Fick vänta på stan ensam på min buss i en kvart i kylan. Tills jag kom på att jag kunde tröstäta chocklad som var kvar sen bion.


Juste, jag och Jessica hittade fynd på Lidl idag. Två festisar för femton kronor. Sen i kassan säger kärringen plus pant. Två kronor saknas. Vi står och tigger och väntar aslänge, sen kommer herosarna Mange & Alex och så får vi ihop till våra festisar, feting värt! Var på elevrådet idag, årsmöte och grejer, hände massa kul när Julia Nastaj var i farten. Snacka om att Fanny och jag skrattade då! Nej nu ska jag inte komma på något mera. Sluttttt

 


Vi klarar allt så då ska vi inte ge upp det! Förlåt baby

 


Kommentarer
Postat av: Simon

såklart, vi klarar allt älskling <3

2010-05-25 @ 19:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0