JAG ÄR SÅ GLAD!

Dagen började sjukt segt och jobbigt med allt emot mig typ. Tänkte bara på franskaprovet och omprov och träningar och hinna plugga och sånt jobbigt. Efter lunch vände allt när man får veta att franska omprovet är nästa vecka på måndag så det blir skönt att inte oroa sig över provet när man har Sm framför sig. Vid lunch går jag hem till Rasmus en stund sen snabbt tillbaka till skolan där jag jobbade mycket flitigt på mattelektionen. Stolt! Sen idrott med någon vikarie som verkligen vakna upp på fel sida och lite mens på det, hihi. Gick hem till Rasmus där vi va tills min träning där Denniz kör mig till Nyby. Sen får sms av Elin att träningen är i Fyrishov så sätter mig på bussen men sen ser hela laget på andra sidan så jag hoppar av och springer dit men sen får springa tillbaka...
Träningen gick ju faktiskt väldigt bra och är så sjukt glad just nu. Ni fattar verkligen inte! Kommer verkligen somna med ett leende med läpparna och kommer vakna upp samma då dagen består av streetdance & baseball.
Ha det dunder nu, pusspusspussssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0