Frisbee Måndag

Dagen var väl bara helt vanlig och lugn. Började med sovmorgon så det var ju helt klart värt. På idrotten körde vi
någon frisbee sak och kan ju helt klart säga att det är inte min grej precis. Cykeln hem och ovanligt mycket sång från min och Julias sida då vi kom på årets sommatplåga. Låten kan köras i helt olika stilar, gillas. Första fotbollsträningen för mig nu efter en veckas stillhet. Vi ska ju till Mariehamn på söndag, match med distrikt på måndag och sen Sm på fredag nästa vecka. Låret ska då vara helt skadefritt, annars så vet jag inte vad jag gör.
Imorgon svara vi på era frågor, så passa på att fråga innan!

Dagens outfits på oss tre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0