En kväll vid vattnet

Det spelar ingen roll om vi inte skriver denna helg för ingen är hemma. Kolla nyss också att det va ganska så många unika besökare igår. Vafan asså, hahaha! Puss på det! Men nu skriver jag för nu är jag äntligen på datorn. Kom nyss hem från att vara nere vid vattnet med en massa som hälften jag inte vet vem som va. Aja, mysigt va det iaf! Idag har jag spelat min första match med 95orna. En sick jobbig match när man inte har avbytare och massa skadar sig, sjuk, såhäääär nervös och en massa annat. Vann iaf men 4 - 2 efter 20 min extra. Nu är det bara att somna och tagga till imorn då det blir match igen med flickor 16.

Om valborg får ni veta kanske imorn men nu somnar jag!

Jag tror den här bilden har förklara allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0