Dåligt av mig

Förlåt för otroligt dåligt med inlägg från min sida men förklaringen är att jag håller på med mitt rum och det har tagit sin tid. Snart är allt klar i alla fall och är så galet nöjd! En stor säng och en stor garderob, vad kan tjej med begära? Lite kort om veckan då, har varit hel lugnt förutom engelska provet men annars lugnt. Fredagen spenderades hos Julia med först Fanny och Shatil och sen Jessica och Rasmus. Mys framför Rasten filmen och Talang med J R J . Cykel tur till gränby och jag var lagom rädd både dit och hem! Hem till Denniz där också Robin var. Hem och somnade i Julias säng. Jobb på Lördags morgon med ett kioskpass med Julia och Jessica. Ikea på det och sen montera upp möbler för fullt. En lagom trött tjej somnade på golvet men vid tre tiden vaknade man och kom på att man hade en ny stor säng att gå upp till! Idag blev det ett till Ikea besök och match efter mot Rimbo fläskkärringar IK. Förlust med fyra-noll.
Nu blev jag precis med att packa in kläder i min garderob så nu blir det snart säng för mig. Sovmorgon imorgon, värt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0