Cykelkatastrof !

Måndagen gick riktigt snabbt utan ett vattenkrig också, äntligen! På idrotten var vi ute och löpning blev det. Hem och sen på träning som vi då bara var fem stycken plus en målvakt på. Riktigt värd träning men låret blev bara värre så denna vecka ska jag ligga lågt.
Idag tisdag så tränade vi nästan hela dagen på teatern som vi ska spela upp om två veckor.. Här hittar ni en som verkligen verkligen inte vill men vad gör man inte för klassen, eller? Aja det är bara att stå ut. Ingen fotbollsträning för mig i skolan på grund av låret. En latte och Tom & Jerry kex på Statoil istället. Cykelturen hem som slutade i en katastrof! Jag och Julia skulle över gatan men nej Julia skulle fortsätta rakt fram. Så det slutar med att hon cyklar in i mig och vi fastnar på något helt sjukt sätt och jag tar smällen och lyckas ramla mitt på gatan! Julia kom i chocktillstånd men sen började asgarvet hela vägen hem. Så galet sjukt! Vad är filmkameran när man som bäst behöver den? Hahaha klockrent! Hem men hål i legginsarna och ömma händer. Nu blir det ännu mer plugg för mig, härligt.


Bild från förra måndag, bilder från dagen kommer snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0