Camp två!

Nu har jag suttit vid mitt skrivbord som är ut mot fönstret och sett dagen bli till kväll. I kanske två timmar har jag pluggat nu, och det var verkligen nödvändigt, eftersom vi fick reda på att vi ska ha ett prov till i veckan, tjohoo! Den industriella revolutionen och den franska revolutionen. Känns riktigt skönt att fatta någonting för det har jag inte gjort tills nu även fast vi har tre lektioner i veckan, knas (?)
Packat lite har jag också gjort för imorgonbitti, tidigt tidigt så åker vi till Roslagsbro och spelar fotboll, det är nämligen distrikts camp två! Var riktigt taggad tills jag fick reda på att det var ute, då sjönk det lite, men det ska nog gå bra, hoppas jag.. Ikväll blir det ingenting speciellt, och det var på tiden, längesen det var en fredagskväll hemma och det är riktigt skönt. Läggdags blir nog tidigt, för det behövs!

Ett minne som jag skulle glömt om jag inte hade det på bild. Mysigt var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0