Pluggdagen

Jag tycker att bloggen är riktigt tråkig nu så jag vill lägga in ett inlägg här. Mycket träna och mycket läxor och prov är det just nu. Riktigt tråkigt men finns ju absolut ingenting att göra.. Idag så är det torsdag, vilket som innebär att jag inte har någon träning och inte Simon heller. Och då brukar vi träffas, men han är inte hemma så jag får en tråkig jäkla pluggdag. Men det är bra det så jag kan någonting tills svenskaprovet imorgon. Ska kunna massa om se olika gamla författare, det känns ju verkligen värt eftersom man kommer behöva kunna sånt i framtiden och eftersom det är så himla intressant, elleeeer?.. Nu ska jag återgå till mitt pluggande, matteprov är det också men det orkar jag inte plugga på, bara jag får g på det så blir jag glad.


En bild på min våffla på våffeldagen och en bild på Bubba som slickar grädde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0