Kort inlägg

Idag är det ju tisdag och det betyder att det var ännu dag i skolan idag. Dagen gick som sagt snabbt som igår, plus en helt okej fotbollslektion. Skönt! Resten av dagen så ska jag nog ta en snabb duschen och sen så blir det nog lite engelska plugg för ett prov är inbokat nästa vecka, usch! Nu är Julia skryter här nedanför så kan jag skryta med att jag fick mvg på svenska uppsattsen, nu när jag hade chansen så måste man passa på.


En riktigt blåst brud men ändå så himla skön, tack för att du är hemma älskling!


Kommentarer
Postat av: julia

du får mig låta som en idiot fast det kanske var det som var meningen haha

2010-03-02 @ 17:48:06
Postat av: denise

älslking tack för den. skönt att få träffa min pingla igen ! <3

2010-03-02 @ 19:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0